Google-and-Search-Engine-Marketing-and-Optimization


قصد داریم در این مقاله که به امید خدا دنباله دار خواهد بود به آموزش سئو SEO و نحوه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بپردازیم.

آموزش سئو SEO جلسه اول:

آموزش سئو SEO

 

برای داشتن رتبه بالا در موتور های جستجو به عبارت بهتر بهینه بودن سایت ما از نظر موتورهای جستحو باید مواردی را رعایت کنیم ما سعی داریم با خواندن این مقالات شما بتوانید سایت خود را بهینه کنید.

باید در نظر داشته باشید که کدهای شما باید مرتب یکدست و خوانا باشد.

تا جایی که امکان دارد از به کار بردن css ها داخل فایل html  خود پرهیز نماییم.و داخل یک css  جدا تعریف کرده و به فایل html خود link  کنیم.

نکته ی بعد استفاده از meta tag   ها و استفاده از ان ها برای عنوان توضیحات سایت و کلمات کلیدی ان می باشد که در جلسات اینده به طور کامل از ان ها استفاده می کنیم.

شما می توانید هم چنین از ایزارهای google adwords  و xmlsitemaps و استفاده از google web master  که bing  هم این ابزار را دارد  استفاده کنید.

Google web master:

url  سایت خود را وارد می کنید یک فایل html  به شما می دهد که باید در روت هاست خود اپلود کنید تا بتوانید از ابزار مربوط استفاده کنید و با کمک این ابزار سایت خود را بهینه کنید.در جلسات اینده به معرفی کامل این tools  می پردازیم.

Google adwords:

سایت شما را تبلیغ می کند ,لغات کلیدی را هدف قرار می دهد.

Xml-sitemaps:

برای این که گوگل و bing  بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند باید صفحات خود را معرفی کنید و برای این صفحات sitemap  درست کنید و در  google web master  قرار دهیم تا ایندکس بشوند.

اگر داخل سایت گوگل در قسمت جستجو نام سایت را بنویسید تعداد صفحاتی از سایت  که معرفی شده اند به گوگل را می آورد. اگر تمام صفحات ما به درستی در این جستجو نمایش داده شد یعنی ما تمامی صفحات خود را به سایت گوگل معرفی کرده ایم و اگر نمایش داده نشد یعنی ما باید تمامی صفحات خود را به موتور جستجو گوگل معرفی کنیم.

در جلسات آینده کاربردی تر سایت خود را بهینه می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تلگرام در ارتباط باشید
GreenDev@