سامانه آموزش اتاق اصناف خراسان رضوی

سامانه آموزش اختصاصی طراحی شده برای اتاق اصناف خراسان رضوی که در حال حاضر در اکثر شهرستان های این استان درحال استفاده و بهره برداری می باشد.

کارفرمااتاق اصناف خراسان رضوی
کاربردآموزشی - سامانه دولتی
شرکت همکارکسب و کار هوشمند مانا
تاریخ اتماماردیبهشت 1399
زمان اجرا120 روز
زبان برنامه نویسیNodeJs
پایگاه دادهMongoDb
آدرس اینترنتیamoozesh.asnaf-mhd.ir
ربات سفارش غذای تلگرام

با توجه به شرایط فعلی کشور و مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده است اهمیت آموزش آنلاین روز به روز بیشتر شده و نیاز به یک سیستم آموزشی آنلاین از یک نیاز لوکس به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. گروه توسعه دهندگان سبز با اتکا به تحلیل های ارائه شده توسط تحلیل گران اتاق اصناف خراسان رضوی و با همکاری شکت کسب و کار هوشمند مانا اقدام به طراحی و تولید یک سامانه جامع برای آموزش متقاضیان دریافت جواز کسب نمود. از آنجایی که مخاطبان اصلی این سیستم اعم جامعه را تشکیل میدهند سعی شده تا این سامانه کاربری بسیار ساده ای داشته باشد.

کاربران پس از ثبت نام و پرداخت حق آموزش، محتوای دوره ها را دریافت کرده و سپس با شرکت در آزمون نهایی، سند آموزشی آنها بصورت آنلاین صادر شده و امکان پرینت آن برای شرکت کننده فراهم می شود.

این سامانه در حال حاضر در مشهد و چندین شهرستان مختلف در خراسان رضوی در حال استفاده می باشد. در استان های کرمانشاه و یزد نیز این سیستم بصورت پایلوت پیاده سازی شده و به زودی بهره برداری خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تلگرام در ارتباط باشید
GreenDev@