سامسونگ از نسل بعدی تلفن های هوشمند خود با عنوان Galaxy S8 رونمایی کرد. آنها پیشرفت های چشمگیری در زمینه طراحی،امنیت،پردازش و همچنین فناوری دیجیتال دارند که ممکن است بهترین دستگاه های موجود در بازار را به چالش بکشند.

همه ما مدت ها در انتظار بودیم تا ببینیم این کمپانی معروف که یکی از پیشروان صنعت تلفن همراه به شمار می آید در پرچمدار این بار خود یعنی Galaxy S8 چه چیزی را برای طرفدارانش به ارمغان خواهد آورد.
گوشی های سامسونگ galaxy s8 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی و تماما شیشه ای و یک طراحی بدون لبه هستند که منطقه گسترده تری را برای مشاهده فراهم میکند که غوطه وری بیشتری در عرصه گوشیهای هوشمند سنتی دارد.
به گفته شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S8 اولین پردازنده 10 نانومتری این صنعت را ارائه میدهند که سرعت و کارایی بیشتر را در هنگام انجام چند کار فراهم میکند.این مدل گوشی دارای یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی است.

Galaxy S8 اولین دستگاهی است که به وسیله ی UHD Alliance به عنوان Mobile HDR Premium شناخته می شود،یعنی بیننده می تواند تلویزیون و فیلم ها را در رنگ های بهتر و جذاب تر ببیند و تماشا کند.

galaxy s8

سامسونگ ویژگی های امنیتی به سزایی ارائه میدهد که اراِئه حفاظت از سطح حفاظت است که شامل احراز هویت بیومتریک با عنبیه و اثر انگشت و تشخیص چهره می باشد.

ولی متاسفانه با تمام این ویژگی های خوب ، نسخه های اولیه ارائه شده Galaxy S8 مشکلاتی را به همراه داشتند از جمله وجود نمای ماتی از رنگ قرمز در صفحه نمایش که ناراضایتی بعضی از کاربران آن را به دنبال داشته است. سامسونگ برای رفع این مشکل یک آپدیت نرم افزاری برای Galaxy S8 ارائه کرده که بنظر می آید با وجود بهبودی که ایجاد کرده ولی باز هم نتیجه دلخواه کاربران را برایشان نداشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تلگرام در ارتباط باشید
GreenDev@