موارد ضروری در نگهداری و فعال نگاه داشتن ربات های تلگرام

GreenDev

GreenDev


با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما مشتری گرامی برنامه و یا ربات های تلگرام طراحی شده توسط گروه توسعه دهندگان سبز

توسعه دهندگان سبز-نگهداری ربات های تلگرام

 

با توجه به در دسترس نبودن بنده به مدت حدودی دو ماه ، ذکر موارد زیر را لازم دانستم. لطفا برای برپا نگاه داشتن ربات تلگرام و یا سایر سرویس ها و نرم افزارهای تهیه شده موارد زیر را حتما در نظر داشته باشید:

حتما سرویس های میزبانی وب (هاست) خود را در زمان سررسید تمدید نمایید. توضیح کوتاه اینکه اکثر مشتریان رباتT سرویس های خود را از شرکت داتیس به آدرس https://www.irpowerweb.com/clientarea.php تهیه کرده اند. لطفا پس از ورود به آدرس مذکور ، حتما در زمان سر رسید سرویس خود اقدام به تمدید آن نمایید.

درصورت قطع شدن ربات تلگرامتان ، دلیل قطعی آن یکی از موارد زیر خواهد بود:

  1. اتمام زمان سرویس میزبانی وب که در بالا توضیحات لازم مربوط به آن ارائه گردید.
  2. منقضی شدن گواهینامه SSL نصب شده بر روی سرور. احتمال وقوع این مورد بسیار کم است ولی شما میتوانید با باز کردن دامینی که ربات بر روی آن فعال است با پروتکل https از سالم بودن گواهینامه SSL خود اطمینان خاطر پیدا کنید. به طور مثال: https://example.ir که به جای example.ir دامنه خودتان را بنویسید. (گواهینامه SSL سالم در منوی آدرس مرورگر به رنگ سبز خواهد بود)
  3. مشکلات و قطعی سرور. در این موارد هم سعی کنید آدرس دامین خود را در مرورگر باز کنید، در صورتی که به هر دلیل موفق به این کار نشدید در پنل کاربری خود در سایت irpowerweb (که در بالاتر آدرس آن نوشته شده است) تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
  4. در صورتی که یکی از کاربران شما در یکی از منو ها گیر کرده و هیچ دستوری برای ایشان عمل نمیکند ، از شخص مربوطه بخواهید یکی از نوشته های “منوی اصلی” ، “بازگشت به منوی اصلی” ، “لغو” و “لغو عملیات” را به ربات ارسال کند ، در صورتی که عمل نکرد نوشته بعدی را امتحان نماید.

در صورت وجود مشکلی فارغ از موارد بالا لطفا تا پایان اتمام این دوره دو ماهه شکیبا باشید.

با تشکر از شما

رحمتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تلگرام در ارتباط باشید
GreenDev@